Onehdy čtu 4stránkový elaborát na téma pracovního workflow copywritera. Ale jak by to napsal skutečný copywriter? Takhle:
- vypni, co tě ruší (notifikace, televize, děti…)
- zapni, co tě motivuje (hudba, generátor šumu, kávovar…)
- dopřej si pohodlí (stůl, kancelářská židle, gauč, bar, podlaha…)
- vyměň pohodlí za nepohodlí, ať neotálíš (baterka, potřeba wc, deadline…)
- rozděluj úkol na malé části a nepřeskakuj (projekt, úkol, podúkol…)
- makej půl hoďky a pauzni na pár minut (protáhni se, napij se, vyčůrej se…)
- pauzu nepromrhej kravinami (sociální sítě, uklízení, mytí nádobí…)
- úkol po dokončení odškrtni a dopřej si odměnu (zmrzka, dortík, faktura…)
- piš vsedě, pak vestoje, nápady zachyť diktafonem na procházce
- piš v době, kdy ti to nejlíp odsejpá (dopoledne, odpoledne, večer, v 5 ráno…)
PS: Každý fungujeme jinak. Najdi si rituály a piš, jak to vyhovuje tobě. Na seznamy kašli.