Umí zajíc lyžovat? Přednáška o budování značky lyžařské školy z Copycampu #7

10. 10. proběhne 10. ročník konference Copycamp, na které budu přednášet. Už počtvrté. Tentokrát o tom, jak napsat famózní otvírák. Připomeňte si mou přednášku o Zajdovi z Copycampu #7 a užijte si malý BONUS.

BONUS – jak využít asociace pro Facebook příspěvěk

Když jsem skočil do publika, vznikla nám série asociací:

  • stůl
  • dřevěný
  • plot
  • permafrost (věčně zmrzlá půda)
  • Grónsko
  • zima
  • lyžování

A takhle by mohl vypadat příspěvek ke konci sezóny na Facebooku lyžařské školy, když asociace použijete k vytvoření krátkého příběhu:

Zajda seděl na stole a sledoval z okna, jak se poslední zbytky sněhu na sjezdovce vpíjejí do trávy. Zamáčkl slzu, vyhupkal z boudy a přeskočil dřevěný plot. Dřív, než byste řekli permafrost, zmizel do Grónska, kde bude lyžovat celé léto. A dá-li počasí, v prosinci opět na Šacberku, na lyžovanou…

Ještě pár úprav do komunikačního stylu Zajdy a tady je výsledný příspěvek:

„Zajda seskočil ze stolu a vyhopsal ze své nory, aby zahlédl, jak se poslední zbytky sněhu vpíjí do trávy na sjezdovce. Se slzou v oku teď přeskakuje plot a mizí do Grónska, kde bude mít sněhu habaděj. A dá-li Zajda, v prosinci… opět na Šacberku… NA LYŽOVANOU“
Díky všem lyžařům, snowboarďákům, žáčkům, rodičům, učitelům, instruktorům i strejdovi na Šacberku za bájo lyžařskou sezónu. Těším se na tu příští a hlavně na vás všecky,
Zajda

A další sezónu třeba jen trošku zrecyklujete obsah na podobný příspěvek:

Malí i velcí lyžaři,
vyhopkal jsem na jihlavský ledovec a pozoroval, jak sluníčko rozpouští zbytky sněhu do trávy. Díky všem za bájo zimní sezónu a lyžovačky až do Velikonoc. Teď mizím do Grónska na větší ledovce a dá-li počasí, v prosinci na Šacberku zase na lyžovanou,
Zajda

A takhle se dají využít obyčejné asociace. Další fígle vám ukážu na přednášce během Copycampu #10, tak přijďte načerpat inspiraci.

 

Líbilo? Šiřte dál. Díky.

Richard Dobiáš

Vzbuďte ho o půlnoci a dokáže vám prodat i použité ponožky. Začínal jako webdesigner skoro před 20 lety, když ještě frčel Netscape a Internet Explorer 4. Poslední dekádu ale pod značkou Dobrý copywriter píše reklamní texty, vytváří značky a učí je mluvit.
Richard Dobiáš