Lucky Strike – It’s toasted

Slogan – pár slov a jak dokážou copywritera nebo kreativce potrápit. Dobré nápady se schovávají a někdy vyplují nečekaně na hladinu. Jak možná vznikl slogan It’s toasted pro Lucky Strike.

Když v týmu www.firemni-slogan.cz vymýšlíme claimy a z hlav spotřebitelů nevypuditelné slogany, trvá nám to každému několik hodin. Ve videu právě není vidět začátek tohoto dílu seriálu Mad Men. Don Drapper si se sloganem lámal hlavu několik dní a na schůzku s klientem šel přidrzle bez nápadu v kapse.

Příspěvek z Facebook stránky Dobrého copywritera

Líbilo? Šiřte dál. Díky.
Richard Dobiáš

Richard Dobiáš

Web copywriter a kreativec, který začal před víc jak 10 lety jako webdesigner a dnes se skrývá na volné noze pod značkou Dobrý copywriter. Občas webcopywriting školí a pravidelně sdílí tipy na Facebooku nebo tomto blogu. Uctívá odkaz Davida Ogilvyho a kreativu hledá vždy a ve všem.
Richard Dobiáš