Slogan – pár slov a jak dokážou copywritera nebo kreativce potrápit. Dobré nápady se schovávají a někdy vyplují nečekaně na hladinu. Jak možná vznikl slogan It’s toasted pro Lucky Strike.
Když v týmu www.firemni-slogan.cz vymýšlíme claimy a z hlav spotřebitelů nevypuditelné slogany, trvá nám to každému několik hodin. Ve videu právě není vidět začátek tohoto dílu seriálu Mad Men. Don Drapper si se sloganem lámal hlavu několik dní a na schůzku s klientem šel přidrzle bez nápadu v kapse.
Příspěvek z Facebook stránky Dobrého copywritera
Líbilo? Šiřte dál. Díky.
Richard Dobiáš
Vzbuďte ho o půlnoci a dokáže vám prodat i použité ponožky. Začínal jako webdesigner skoro před 20 lety, když ještě frčel Netscape a Internet Explorer 4. Poslední dekádu ale pod značkou Dobrý copywriter píše reklamní texty, vytváří značky a učí je mluvit.
Latest posts by Richard Dobiáš (see all)
- Buď 10× produktivnější copywriter… - 4. 7. 2022
- 7 fíglů, jak napsat famózní otvírák (Copycamp #10, 2019) - 8. 11. 2020
- Umí zajíc lyžovat? Přednáška o budování značky lyžařské školy z Copycampu #7 - 10. 7. 2019