Jak se stát dobrým copywriterem / Copycamp 24. 11. 2012

Copycamp se svým prvním ročníkem zapsal do historie českého copywritingu – 10 přednášek, 2 workshopy, 1 mega diskuse a skvělá copy atmosféra mezi 250 účastníky.

Organizátoři připravili copy nadšencům nezapomenutelný zážitek. Podívejte se na videa ze všech přednášek a diskuse.

Sledujte Copycamp na Facebooku a těšte se na další ročníky.

Přednáška Dobrého copywritera

Připomeňte si ze záznamu mé vyprávění o tom, jak se stát dobrým copywriterem, vyskočit na volnou nohu a nespadnout z ní. A pak mi na Facebook nebo do komentářů pod článkem napište, které tipy si nejvíce vezmete k srdci.

Richard Dobiáš / Copycamp 2012

Líbilo? Šiřte dál. Díky.

Richard Dobiáš

Vzbuďte ho o půlnoci a dokáže vám prodat i použité ponožky. Začínal jako webdesigner skoro před 20 lety, když ještě frčel Netscape a Internet Explorer 4. Poslední dekádu ale pod značkou Dobrý copywriter píše reklamní texty, vytváří značky a učí je mluvit.
Richard Dobiáš