Copywriting – obchodník pracující zdarma

Copywriting – obchodník, který pracuje nonstop a zdarma

Představte si úspěšného obchodníka. Pracuje bez přestávky a zdarma. Sci-fi? Copywriting vám přivede zákazníky a ušetří desítky tisíc za čas obchodníků i další propagaci.

Kdo na webu prodává

Obchodní účinnost firemního webu závisí na obsahu. Dobře napsaný text představuje úspěšného obchodníka, prodavače. Dokáže přilákat zájemce o vaše produkty nebo služby, získat jejich důvěru a přesvědčit ke koupi. Nikdy nespí a stojí minimální náklady. Kde jinde seženete takovou prodejní sílu?

Změna textu zvýšila konverzní poměr o 92,8 %

Nevěříte, že pouhá změna textu dokáže zvýšit konverze, např. počet objednávek? Výsledky A/B testování dokazují téměř dvojnásobné zvýšení konverzního poměru díky přepsání titulku a popisu produktu:

A/B test ukázal skoro 100% zvýšení konverzního poměru změnou textu

Vhodný oblek pro webového prodavače

Vzhled, přístupnost a použitelnost webu představuje pracovní oblek, který nesmí obchodníka škrtit a zákazníka odrazovat. Hlavní úlohu hraje obchodník, jeho vyjadřování, důvěryhodnost a přesvědčivost, ale nevhodný oblek by mohl jeho schopnosti zbytečně snižovat.

Dobře napsaný text zvýší použitelnost o 124 %

Jakob Nielsen v článku How Users Read on the Web z roku 1997 popisuje testování vlivu různých forem textu stránky na použitelnost webu. Jedna z formulací obsahu zvýšila použitelnost o 124 %. Správně strukturovaný text se uživatelům na webu lépe čte, chápe i pamatuje.

Jak vám může copywriting pomoci

Vznik obchodně účinného obsahu pro web zajistí copywriting. Ocení ho především podnikatelé, kteří využívají internet jako důležitý marketingový kanál. Psát obchodní texty pro web je reklamní práce jako každá jiná, ale internetové médium má svá specifika a ty musí textař neboli web copywriter respektovat.

Získejte svého perpetum mobile prodavače

Častou chybou na firemních webech je tzv. firmocentrismus – společnosti píšou o sobě, místo aby jasně a srozumitelně nabízely potenciálním zákazníkům důležité přínosy svých produktů. Pokud nejste spokojeni s obchodní účinností firemního webu, zeptejte se dobrého copywritera, jak vám konkrétně může pomoci se zvýšením konverzního poměru a návštěvností stránek.

Líbilo? Šiřte dál. Díky.

Richard Dobiáš

Vzbuďte ho o půlnoci a dokáže vám prodat i použité ponožky. Začínal jako webdesigner skoro před 20 lety, když ještě frčel Netscape a Internet Explorer 4. Poslední dekádu ale pod značkou Dobrý copywriter píše reklamní texty, vytváří značky a učí je mluvit.
Richard Dobiáš