Představte si úspěšného obchodníka. Pracuje bez přestávky a zdarma. Sci-fi? Copywriting vám přivede zákazníky a ušetří desítky tisíc za čas obchodníků i další propagaci.
Kdo na webu prodává
Obchodní účinnost firemního webu závisí na obsahu. Dobře napsaný text představuje úspěšného obchodníka, prodavače. Dokáže přilákat zájemce o vaše produkty nebo služby, získat jejich důvěru a přesvědčit ke koupi. Nikdy nespí a stojí minimální náklady. Kde jinde seženete takovou prodejní sílu?
Změna textu zvýšila konverzní poměr o 92,8 %
Nevěříte, že pouhá změna textu dokáže zvýšit konverze, např. počet objednávek? Výsledky A/B testování dokazují téměř dvojnásobné zvýšení konverzního poměru díky přepsání titulku a popisu produktu:
Vhodný oblek pro webového prodavače
Vzhled, přístupnost a použitelnost webu představuje pracovní oblek, který nesmí obchodníka škrtit a zákazníka odrazovat. Hlavní úlohu hraje obchodník, jeho vyjadřování, důvěryhodnost a přesvědčivost, ale nevhodný oblek by mohl jeho schopnosti zbytečně snižovat.
Dobře napsaný text zvýší použitelnost o 124 %
Jakob Nielsen v článku How Users Read on the Web z roku 1997 popisuje testování vlivu různých forem textu stránky na použitelnost webu. Jedna z formulací obsahu zvýšila použitelnost o 124 %. Správně strukturovaný text se uživatelům na webu lépe čte, chápe i pamatuje.
Jak vám může copywriting pomoci
Vznik obchodně účinného obsahu pro web zajistí copywriting. Ocení ho především podnikatelé, kteří využívají internet jako důležitý marketingový kanál. Psát obchodní texty pro web je reklamní práce jako každá jiná, ale internetové médium má svá specifika a ty musí textař neboli web copywriter respektovat.
Získejte svého perpetum mobile prodavače
Častou chybou na firemních webech je tzv. firmocentrismus – společnosti píšou o sobě, místo aby jasně a srozumitelně nabízely potenciálním zákazníkům důležité přínosy svých produktů. Pokud nejste spokojeni s obchodní účinností firemního webu, zeptejte se dobrého copywritera, jak vám konkrétně může pomoci se zvýšením konverzního poměru a návštěvností stránek.
Richard Dobiáš
Latest posts by Richard Dobiáš (see all)
- Buď 10× produktivnější copywriter… - 4. 7. 2022
- 7 fíglů, jak napsat famózní otvírák (Copycamp #10, 2019) - 8. 11. 2020
- Umí zajíc lyžovat? Přednáška o budování značky lyžařské školy z Copycampu #7 - 10. 7. 2019