Copysketching aneb skicováním k lepšímu obsahu / Copycamp 2013

Druhý ročník Copycampu přinesl 14 přednášek, které propojily svět on-line a off-line copywritingu. Před 170 účastníky jsem vyprávěl o Copysketchingu, který používám při přípravě obsahu stránky.

Prohlédněte si mou prezentaci doplněnou o komentáře, které jsem během vyprávění zapomněl zdůraznit, vysvětlit a možná i říct. Málo času a nervozita udělaly své. Takže znovu, přehledně a jasně o tom, co je Copysketching i jak a proč ho využít:

Copycamp bude legen… počkejte si… dární!

Sledujte Copycamp na Facebooku a těšte se na další ročníky. Jediný barcamp pro copywritery bude každý rok stát za to.

Líbilo? Šiřte dál. Díky.

Richard Dobiáš

Vzbuďte ho o půlnoci a dokáže vám prodat i použité ponožky. Začínal jako webdesigner skoro před 20 lety, když ještě frčel Netscape a Internet Explorer 4. Poslední dekádu ale pod značkou Dobrý copywriter píše reklamní texty, vytváří značky a učí je mluvit.
Richard Dobiáš