Copysketching aneb skicováním k lepšímu obsahu / Copycamp 2013

Druhý ročník Copycampu přinesl 14 přednášek, které propojily svět on-line a off-line copywritingu. Před 170 účastníky jsem vyprávěl o Copysketchingu, který používám při přípravě obsahu stránky.

Prohlédněte si mou prezentaci doplněnou o komentáře, které jsem během vyprávění zapomněl zdůraznit, vysvětlit a možná i říct. Málo času a nervozita udělaly své. Takže znovu, přehledně a jasně o tom, co je Copysketching i jak a proč ho využít:

Copycamp bude legen… počkejte si… dární!

Sledujte Copycamp na Facebooku a těšte se na další ročníky. Jediný barcamp pro copywritery bude každý rok stát za to.

Líbilo? Šiřte dál. Díky.
Richard Dobiáš

Richard Dobiáš

Web copywriter a kreativec, který začal před víc jak 10 lety jako webdesigner a dnes se skrývá na volné noze pod značkou Dobrý copywriter. Občas webcopywriting školí a pravidelně sdílí tipy na Facebooku nebo tomto blogu. Uctívá odkaz Davida Ogilvyho a kreativu hledá vždy a ve všem.
Richard Dobiáš