Skvělý titulek už napíšete i poslepu. Teď je čas na skvělý otvírák. Pár vět, které donutí číst dál, a přitom řeknou to nejdůležitější. Být, či nebýt kreativní? A jak moc? Stačí pár fíglů ze storytellingu, reklamních formulí a out of the box technik. Ukážeme si je na příkladech.
Na jubilejním 10. ročníku konference Copycamp jsem prozradil 7 fíglů, jak být snadno kreativní při vymýšlení prvního odstavce:
- Slovní asociace
- Obrazové asociace
- Pentagram příběhu
- Detail
- Metafora
- AIDA
- PAS
Všechno to jsou hračky, takže si je vezměte a hrajte si s nimi. Někdy se vám bude psát lépe přes asociace, jindy přes pentagram příběhu a jednou takhle k večeru sáhnete po metafoře.
Líbilo? Šiřte dál. Díky.
Richard Dobiáš
Vzbuďte ho o půlnoci a dokáže vám prodat i použité ponožky. Začínal jako webdesigner skoro před 20 lety, když ještě frčel Netscape a Internet Explorer 4. Poslední dekádu ale pod značkou Dobrý copywriter píše reklamní texty, vytváří značky a učí je mluvit.
Latest posts by Richard Dobiáš (see all)
- Buď 10× produktivnější copywriter… - 4. 7. 2022
- 7 fíglů, jak napsat famózní otvírák (Copycamp #10, 2019) - 8. 11. 2020
- Umí zajíc lyžovat? Přednáška o budování značky lyžařské školy z Copycampu #7 - 10. 7. 2019